Відомості про членів методичного об`єднання.


Голоборода Інна Миколаївна

/Files/images/Изображение 1553.jpg

  • Керівник методичного об`єднання,

  • вчитель біології та географії

  • Перша кваліфікаційна категорія

  • Педагогічний стаж - 12 років

  • Тема самоосвіти:" Активізація розумової
    діяльності учнів шляхом втілення принципів
    розвиваючого та випереджувального завдання"


Рачевська Альона Костянтинівна

/Files/images/Изображение 1555.jpg

Вчитель математики

  • Кваліфікаційна категорія - спеціаліст
  • Педагогічний стаж - 2 рік
  • Тема самоосвіти:" Диференційований підхід у навчанні і вихованні"


Титаренко Василь Андрійович

/Files/images/Изображение 1556.jpg

  • Вчитель фізичної культури

  • Кваліфікаційна категорія - вища, методист

  • Педагогічний стаж - 44 років

  • Тема самоосвіти:" Розвиток рухових якостей на уроках туризму"


Проблемне навчання на уроках математики

/Files/images/y_27e73d2d.jpg

Основною задачею наших шкіл є формування гармонійно розвиненої особистості учня . Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, інтерес до серйозної інтелектуальної роботи, самостійність як особистісну рису, вселити в них радість співтворчості, то створюй такі умови, щоб іскорки їхніх думок утворювали царство думок, дай можливість їм відчути себе в ньому володарями.

” Що важливіше – нагодувати з ложки дитину чи навчити її їсти?”

Л.С.Вигодський

В основі організації мети процесу проблемного навчання лежить принцип пошукової навчально-пізнавальної діяльності учня, тобто принцип відкриття ним власних наукових досягнень, способів дії, винаходу нових предметів або способів доповнення знань на практиці.

При проблемному навчанні діяльність вчителя полягає в тому, що він, пояснивши зміст найскладніших понять, створює проблемну ситуацію, повідомляє учням завдання і організовує урок так, що на основі аналізу фактів учні самостійно роблять висновки і узагальнення, формують за допомогою вчителя певні поняття, закони.

Мета проблемного типу навчання не тільки засвоєння результатів наукового пізнання, системи знань, але і засвоєння самого методу процесу отримання цих результатів, формування пізнавальної самодіяльності учня і розвитку його творчих здібностей. В результаті у учнів виробляються навики розумових операцій і дій, навики перенесення знань, розвивається увага, воля, творча уява.

Основними поняттями категорії «проблемного навчання» варто вважати проблему, проблемну ситуацію, проблемне завдання. Проблемна (грецьке - завдання) - теоретичне або практичне питання, що має потребу в розв’язуванні, дослідженні. Проблемна ситуація (фр. - сукупність обставин) - проблема, що має потребу у творчому пошуку. Основні способи створення проблемних ситуацій: 1.Зіткнення учнів із протиріччям між новими фактами, явищами й старими знаннями при необхідності їх теоретичного пояснення й пошуків шляхів їх застосування. 2.Зіткнення учнів з необхідністю вибору потрібної їм інформації. 3.Використання протиріч між наявними в учнів знаннями й практичними завданнями. 4.Спонукання до порівняння, зіставлення й протиставлення фактів, явищ, правил і дій їхнього узагальнення. 5.Пред'явлення учням ситуацій практичного характеру. 6.Спонукання учнів до виявлення внутрішньо й між предметних зв'язків і зв'язків між явищами.

Форми роботи над задачею

(На одній стороні відкидної частини дошки зображений квадрат, розділений на 9 маленьких квадратів, на іншій стороні тої ж частини дошки такий же квадрат, розділений на 16 рівних квадратів.) Учитель: (показує перший квадрат). Скільки маленьких квадратів поміщається у великому квадраті? (9 квадратів). Чи можна сказати, що площа цього квадрата дорівнює дев'яти міркам? (Так, можна). (Потім дітям пропонується другий квадрат і задаються ті ж питання. У результаті встановлюється, що площа квадрата дорівнює шістнадцяти міркам.) Учитель: Порівняйте їх площі. Що ви про їх можете сказати? Чому? Діти: Площа другого квадрата більше, у ньому помістилося більше мірок. Учитель: (Дістає квадрат такої ж величини, як зображені на дошці й з'єднує його з одним із квадратів на дошці). Що ви можете сказати про площі цих квадратів? Діти: Вони рівні, адже квадрати при накладенні збіглися. Учитель: Люда, підійди до дошки й зрівняй паперовий квадрат із другим квадратом на дошці. (Люда підходить до дошки, накладає один квадрат на інший і переконується в їх рівності). Учитель: Як же так, спочатку в нас вийшло, що площа одного квадрата більше площі іншого, а тепер виявилося, що їхні площі рівні? Сашко: Все зрозуміло, ми напевно вимірювали площу різними мірками, а так робити не можна, потрібно однією міркою!

Учитель: Зробіть висновок: як можна порівняти площі фігур? Діти: Щоб порівняти площі фігур, можна: 1) накласти їх один на одного; 2) виміряти площі фігур однаковими мірками й порівняти отримані числа; 3) якщо фігури однакової форми, наприклад, квадрати, можна виміряти довжину сторін цих фігур. У якого квадрата сторони довша, у того площа більше. Учитель: Назвіть одиниці вимірювання площі. (1кв.мм, 1кв.см, 1кв.дм, 1кв.м, 1кв.км.) Які одиниці площі будуть потрібні, щоб виміряти дані об'єкти. Роздає дітям картки із записом: Дачна ділянка 1кв.см Поле 1кв.м Блокнот 1кв.дм Парта 1кв.км Тернопільська область 1кв. мм (Учні з'єднують стрілочками об'єкти й підходящі одиниці виміру.) Чи можна виміряти площу дачної ділянки не тільки квадратними метрами, а, наприклад, квадратними дециметрами або квадратними кілометрами? (Учні роблять висновок: площа можна вимірювати різними одиницями, але краще вимірювати зручними одиницями виміру)

Успішність залежить від «рівня проблемності», що визначається:

- ступенем складності проблеми, виведеної зі співвідношення відомого й невідомого учням у рамках даної проблеми;

- частин творчої участі (особистого й колективного) тих, яких навчають, у процесі рішення проблеми. Природно, рівень проблемності повинен закономірно зростати в міру нагромадження учнями досвіду творчої роботи.

Важливо, щоб проблемна ситуація здивувала учня, викликала в нього інтерес, бажання розібратися: «Як дозволити це протиріччя?», «Чим це пояснити?» Основні умови успішного проблемного навчання: - Необхідно викликати інтерес учнів до змісту проблеми; - Забезпечити посильность роботи для учнів з виникаючими проблемами; Інформація, що учні одержать при рішенні проблеми, повинна бути значима; - Проблемне навчання реалізується успішно лише при певному стилі спілкування між учителем і учнем, коли можливе волевираження своїх думок і поглядів учнями при доброзичливій увазі вчителя до розумового процесу учня. - Проблемний діалог повинен бути підготовлений попереднім досвідом дітей, повинна виникнути проблемна ситуація, що дає поштовх до нього.

Легенда «Усе в твоїх руках» . Колись давно на півдні Африки жив розумний, але дуже пихатий вождь. Увесь день його складався з примірювання вишуканого вбрання та розмов із підданими про свій розум. Так минали дні за днями, роки за роками… Аж ось прокотилася країною чутка, що в пустелі з ’ явився мудрець. Дуже розлютився вождь: як можна називати якогось там старця найрозумнішою людиною у світі! Але нікому свого обурення не показав, а запросив мудреця до себе… І ось настав день зустрічі. Зібралось усе плем ’ я, щоб послухати найрозумніших людей у світі. Вождь сидів на високому троні й тримав у руках за спиною метелика. До нього підійшов невеличкий худорлявий чоловік, привітався й сказав, що готовий відповісти на будь-яке запитання. І тоді, недобре посміхаючись, вождь сказав: «Скажи-но мені, що я тримаю в руках: живе чи мертве?» Мудрець трохи подумав, усміхнувся й відповів: «Усе в твоїх руках!»

вчитель математики - Рачевська А.К


Акція"Посади деревце"


/Files/images/424px-1272366401_default.jpeg


/Files/images/DSC03291.JPG

/Files/images/06042011254.jpg


Трудова акція "ПАРАД КВІТІВ БІЛЯ ШКОЛИ"

/Files/images/DSC02792.JPGМета та завдання акції

Головною метою акції є формування екологічної культури особистості та відповідальності за збереження природного середовища перед майбутніми поколіннями, активізація пізнавальної, творчої, просвітницької та трудової діяльності учнівської молоді, покращення зовнішнього озеленення навчальних закладів.

Завдання акції:

  • активізація роботи загальноосвітніх закладів по благоустрою та покращення стану їх зовнішнього озеленення;

  • спрямування зусиль навчальних закладів на спільні практичні дії по оздоровленню навколишнього середовища та благоустрою прилеглої території;

  • • розвиток в учнів почуття дбайливого господаря закладу, в якому вони навчаються;

  • залучення учнівської молоді до озеленення та впорядкування території навчальних закладів та закладів соціальної сфери;


/Files/images/DSC02780.JPG

/Files/images/DSC02777.JPG


26.11.2011 н.р. відбувся ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з географії. Учні нашої школи брали участь в цьому конкурсі. Учениця 8 класу - Косенко Таїсія зайняла ІІІ місце.

Вчитель географії та біології - Голоборода І.М.


21.03.2012 н.р. відбулися перші в історії школи змагання з туризму в закритих приміщеннях. Діти змагалися на таких туристичних етапах: "Ліани", "Подолання болота на жердинах", "Купини", "Мишоловка", "Тарзанка". Боротьба пройшла в дружній наполегливій обстановці. Переможцями стали серед дівчаток Хлівна Світлана, Бірюкова Алла, Лисенко Яна, а серед хлопчиків призерами стали Білан Сергій, Гордіенко Владислав, Секрет Владислав. Активну участь в суддійстві прийняли учителі Погорілий О.М. Галайда С.В та батьки Хлівна Т.В. Голоборода І.М

Вчитель фізичного виховання -Титаренко В.А.

/Files/images/8_klas/жираф 017.jpg/Files/images/8 067.jpg


24.11.2012 н.р. відбувся ІІ тур Всеукраїнської олімпіади з географії. Учні нашої школи брали участь в цьому конкурсі. Учениця 9 класу - Косенко Таїсія зайняла ІІІ місце, учениця 8 класу - Бірюкова Алла - ІІІ місце. Всім учасникам подяка і успіхів, а призерам вітання.


“ Елементів історизму на уроках математики”

Підготувала:

Музика Альона Костянтинівна

учитель спеціаліст,

Лузанівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Кам'янської районної ради Черкаської області

Анотація

Одним із найбільш доступних і перевірених практикою шляхів підвищення ефективності уроку, активізації учнів на уроці являється відповідна організація самостійної пошукової роботи. Вона займає важливе місце на сучасному уроці, тому що учень набуває знань тільки в процесі особистої самостійної діяльності.

Наприклад, при вивченні теми «Тригонометричні функції» після пояснення нового матеріалу пропоную виконати самостійну пошукову роботу учнів, яка полягає в тому, щоб знайти елементи історизму в термінах, поняттях та формулах. А також їх виникнення , походження і значення в математиці та інших науках. Це дає учневі повне уявлення про закономірності розвитку науки і техніки протягом історії людства та сприяє розвитку його науково-технічного світогляду.

На своїх уроках я практикую самостійну пошукову роботу учнів , спрямовану на відшукання елементів історизму в математиці, тому що її використання спрямоване на формування у школярів системи знань, умінь та навичок, розвиває вміння осмислювати зміст понять та застосовувати здобуті знання на практиці, аналізувати результати, робити відповідні узагальнення, порівняння, висновки, розширює світогляд учнів.

Тому, успішно організувати проблемно-пошукову діяльність учнів можна за таких умов:

1. Створити проблемну ситуацію, яка викликала б пізнавальний інтерес, активізувала б думку учнів на її розв’язання.

2. Так диференціювати пошукову діяльність школярів, щоб вона скорочувала час пізнавального пошуку, раціоналізувала їхнє мислення.

3. Обговорити розв’язання диференційованих пізнавальних задач.

Ще Г.Лейбніц підкреслив, що «Хто хоче обмежитись сучасним, без знання минулого, той ніколи сучасного не зрозуміє».

Знання історії математики забезпечує підвищення рівня мотивації учнів щодо вивчення математики, розвиває пізнавальний інтерес та математичну культуру, дає можливість учням знайти для себе взірець для наслідування, сприяє вихованню патріотизму. Історичні екскурси можуть дати учневі повне уявлення про закономірності розвитку науки і техніки протягом історії людства, формування цивілізацій; сприяти розвитку його науково-технічного світогляду. Учень буде ознайомлений з основами сучасної науки, зрозуміє роль науки і техніки в житті, в розвитку культури людства.

Включення елементів історії розвитку науки, техніки дозволяє вирішувати низку педагогічних задач:

§ Розвивати інтерес до математики;

§ формування загальної культури учнів;

§ формування наукового мислення;

§ гуманістичне виховання;

§ уміння працювати з навчальною і науковою літературою;

§ вміти самостійно орієнтуватись в інформаційному просторі;

§ пізнавати нове та цікавитись історією математики.

Під час вивчення нової теми, я пропоную учням самостійно знайти значення терміну, історію виникнення даного поняття. Адже ефективне вивчення математики неможливе без створення таких умов, за яких учень спрямовує свою діяльність на ефективний процес пізнання, розуміє, що й навіщо він виконує.

Діти з задоволенням виконують дані завдання. Особливо їм дуже подобається поєднувати пошукову роботу і метод проектів. Під час виконання даних завданнь школярі діляться на три групи:

історики – збирають відомості про вчених, «біографії» термінів та історію походження;

теоретики – систематизують й узагальнюють теоретичний матеріал;

практики –показують практичне застосування даних термінів і формул, роблять добірку типових задач.

Одну з проектних робіт виконували учні 10 класу нашої Лузанівської ЗОШ. На початку вивчення теми ”Тригонометричні функції”, діти зіткнулись з поняттями синуса, косинуса, тангенса і котангенса. Деякі учні взагалі не могли запам’ятати назви деяких функцій їх дуже лякали незрозумілі перетворення графіків, величезні формули. Тому я запропонувала учням виконати невеличку пошукову роботу, а саме : знайти походження визначення тригонометрії, ким і коли були винайдені терміни, що стосуються даної теми, їхнє історичне походження і яке вони займають місце в математиці. Учнів це дуже зацікавило, вони знайшли багато цікавої інформації щодо початкових відомостей тригонометрії. А також різні значення термінів «синус», »косинус» та переклад цих слів з різних мов, також коли були накреслені перші графіки. Всі ці матеріали учні представили у вигляді своєї проектної роботи.

Після закінчення роботи школярі вже досить добре орієнтувалися у всіх поняттях теми “Тригонометричні функції”, із задоволенням працювали на уроці, систематично виконували домашні завдання, вивчили формули, навіть учні з невисоким рівнем знань орієнтувались в даній темі, що й показали результати контрольної роботи.

/Files/images/_9_klas/22222.jpg/Files/images/_9_klas/222222.jpg/Files/images/_9_klas/22.jpg/Files/images/_9_klas/222.jpg

Таким чином, реалізуючи на уроках математики принципи історизму та пошукову роботу, вчитель досягає:

§ опанування навичок застосування учнями базових математичних понять у контексті повсякденного життя та в процесі трудової діяльності;

§ зростання інтересу школярів до вивчення математики і в цілому до навчання;

§ розвитку духовних цінностей особистості: математичного мислення, повагу до вчених минулого;

§ формування гуманістичної системи спілкування між учителем та учнями, перетворення кожної дитини на самостійно мислячу особистість, здатну поважати себе й інших.

Кожен вчитель використовує свої методи для розвитку творчого мислення учнів, підвищення їх пізнавальної активності . Але слід пам’ятати, що кожний урок треба проводити так, щоб його доброзичлива атмосфера сприяла розвиткові творчої роботи учнів, бажанню висловлювати свої думки, показувати свої знання і з захопленням брати участь у будь –якому виді роботи .


На весняних канікулах була прочитана лекція

«Збережемо первоцвіти нашого краю!»

Мета : привернути увагу до проблеми охорони та збереження ранньоквітучих рослин, навчити дітей відчувати, розуміти та оберігати цю надзвичайну красу, розвивати почуття відповідального ставлення до природи, формувати у підростаючих поколінь природоохоронні навички, прищепити елементарні поняття екологічної культури.

У весни багато прикмет. Одна з них – поява первоцвітів. З приходом теплих весняних днів у наших лісах з’являються ці тендітні первістки оновленої землі. Первоцвіти – безцінний дар природи, перша посмішка весни, прикраса лісів. Як мало ми знаємо про ці дивні рослини – первоцвіти. Їм не страшні ні раптовий сніг, ні люті морози – до примх погоди вони прекрасно пристосувались.

Головна функція квітки – це утворення насіння. Тому збір квітів дуже шкідливий для природи тим, що не дає можливості рослинам утворити насіння. І як наслідок – відсутність нових рослин. Для того, щоб з насіння конвалії виросла доросла квітуча рослина необхідно 7-8 років. Сам процес проростання насіння тривалий і складний.

Поступово наші ліси збіднюються на ці чудові створіння природи (первоцвіт, підсніжник, пролісок, мати-й-мачуха, сон-трава, конвалія, медунка, горицвіт весняний, білоцвіт). Більша частина первоцвітів належить до категорії рідкісних і зникаючих рослин і занесені до Червоної книги: всі види сон-трави, тюльпан дібровний, проліска сибірська, горицвіт весняний, первоцвіт дрібний, шафран сітчастий. Ці рослини підлягають суворій охороні згідно Положення про Червону книгу України. Їх не можна зривати, викопувати чи в інший спосіб використовувати частини цих рослин. Продавати дикоростучі рослини забороняється.

Перші весняні квіти мають й практичне значення. Як ранні медоноси, декоративні та лікарські рослини (первоцвіт, горицвіт, мати-й-мачуха, конвалія, медунка та інші). Всі вони потребують нашого захисту.

Пам’ятайте, що первоцвіти занесені до Червоної книги України та те, що кожен покупець букетику стимулює браконьєрів знищувати квіти і в наступному році. Адже відомо, що попит народжує пропозицію. Легше відмовитися від букету первоцвітів, та замість цього подарувати троянди, чим знищити ті квіти, які давно вже потребують нашого збереження.

/Files/images/_9_klas/getImage.jpeg


План – конспект уроку фізичної культури в 8-му класі

Модуль «Туризм»

Тема уроку:

«Засвоєння елементів техніки пішохідного туризму»

Підготував учитель фізичного виховання

Титаренко В.А.

Модуль «Туризм»

Тема: Засвоєння елементів техніки пішохідного туризму.

Завдання:

1. Розучити техніку подолання перешкод: болота , рівчаків ,струмків за допомогою купин жердин, вірьовок.

2. Сприяти розвитку координації рухів, сили, спритності, швидкісної витривалості. 3.Сприяти розвитку товаристських стосунків, підтримки один одного під час роботи в групах.

4. Виховувати сміливість, волю, наполегливість у вирішенні поставлених завдань.

Інвентар: жердини, колоди, купини, трос, прусики, компас, рюкзак, намет, конверти, лінійка, музичний центр, секундомір.

Місце проведення : спортивна зала

Хід проведення

н\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно методичні вказівки

І. Підготовча частина(9-10хв)

1

Шикування класу. Рапорт. Повідомлення завдань уроку.

Інструктаж з техніки безпеки.

1.5хв

Учитель. Юні туристи готові до праці, долать перешкоди і спритно змагатися ?

2

Під рахунок ЧСС

20-30с

Виконувати в шерензі

3

Стройові вправи:

- повороти на місці, праворуч, ліворуч, кругом.

30с

7-8р.

Звернути увагу на поставу

4

Різновиди ходьби:

· на носках, руки догори;

· на п’ятках, руки за голову;

· в напівприсяді, руки на поясі;

· ходьба по жердинах.

2хв

12-15р.

Рух виконувати в колону по одному.

Використовувати жердини

5

Біг з перешкодами;

- стрибки з купин на купини;

- стрибки через підставку для жердин.

3хв

12-15р.

Виконувати в колону по одному

6

Вправи з предметами:

- присідання з підставками;

- згинання і розгинання рук в упорі об підставку.

2хв

6-8р.

3-5р.

Використати підставки для жердин

Хлопці

Дівчата

II. Основна частина (28-29хв.)

1

- Діти. Ви готуєтесь до вступу в велике життя, і , не зважаючи на те, хотіли б ви того чи ні, зустрінетесь з різними перешкодами. Ось сьогоднішній урок і повинен навчити нас, як долати ці перешкоди. Сьогодні це гра, а завтра - це можливість зберегти своє здоров’я, можливо, й життя! Отже, вперед, без страху, впевнено і бадьоро!

1хв

2

1 станція «Ліани»

подолання перешкоди до 9 м (умовна річка)

7,5хв

3х2р

Круговий метод, 3 кола

1. Пройти з постановкою ступні по довжині троса(підтримка).

2. Пройти з постановкою ступні під кутом 76-90º.

3. Пройти з рюкзаком за плечима. Картка №1.

Забезпечити страхування.

3

2 станція «Жердини»

Подолання умовного болота за допомогою жердин

7-5хв

3х2р.

1. Пройти індивідуально з жердиною.

2. Два учасники з жердинами в послідовності через 2 підставки.

3. Пройти на швидкість з рюкзаком за плечима. Картка №2.

4

3 станція «Купини».

Подолання умовного болота за допомогою купин

7-5хв

3х2р.

1. Пройти дистанцію по зелених купинах.

2. Пройти дистанцію по- чергово з зелених на червоні купини.

3. Пройти дистанцію по червоних купинах з рюкзаком за плечима. Картка №3.

5

-Діти! При проведенні естафети згадаємо як користуватися компасом, укладати рюкзак, які є види багаття, як встановляти намет.

30с

6

Гра-естафета

«Відшукай мене»

Діти виконують орієнтування за компасом і виконують слідуючі завдання:

1. Укладіть рюкзак.

2. Складіть 6 видів багать.

3. Дайте відповіді на запитання:

А)Назвіть 2 кращі футбольні команди України

Б)Щоб ви взяли з- собою в похід: настрій, зло, пісню, їжу, намет, цукор, невдачу, гриби.

В)Як ви розумієте вислів «туризм».

4. Встановити намет

4-5хв.

КП1 азимут кута 140º пройти відстань 7 кроків

(завдання)

КП2 азимут кута 180º , 5 кроків

КП3 азимут кута 340º ,5 º кроків

КП4 азимут кута 20 º, 5 кроків

Груповий метод

Під рахунок ЧСС

20-30с

Виконувати в шерензі

III. Заключна частина (4-5хв)

1

2

3

4

5

Відновлювальні вправи

Підрахунок ЧСС

Підведення підсумків уроку

Домашнє завдання

Вихід з зали з туристичною піснею

1хв

2-3хв

Вправи в ходьбі для розвитку дихальної системи

Вказати на результативність праці, дотримання техніки безпеки.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • JustVog

    2017-11-17 11:13:33

    Hot Flashes And Keflex Tetracycline For Sale [url=http://costofcial.com]cialis online[/url] Levitra Online In Usa...

  • anefowewoarev

    2017-09-04 21:40:11

    [url=http://20mg-cheapesttadalafil.com/]20mg-cheapesttadalafil.com.ankor[/url] 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor http://20mg-cheapesttadalafil.com/...

  • egolaspojwu

    2017-09-03 22:26:26

    [url=http://20mg-cheapesttadalafil.com/]20mg-cheapesttadalafil.com.ankor[/url] 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor http://20mg-cheapesttadalafil.com/...

  • DavidWix

    2017-03-18 19:11:44

    Do you feel the pain of acid reflux? Do you feel a fire inside your chest? Are you miserable? Are you ready for the issues to stop? Continue reading to find out how. Keep reading to learn to control acid reflux for good and to end the misery for good. You may need to balance out hydrochloric acid amounts in your body if you want to reduce acid reflux and its symptoms. You can do this, for instance, by using sea salt rather than table salt. Sea salt has chloride and minerals that are good for the stomach and prevent acid...

  • Wayboync

    2017-02-14 12:08:39

    Zithromax Pediatric Suspension Dosing Calculator [url=http://xenical.inpills.com/buy-orlistat-1.php]Buy Orlistat[/url] Prix Du Xenical En Pharmacie France Keflex For Herpes [url=http://propecia.mdsmeds.com/propecia-ritalin.php]Propecia Ritalin[/url] Propecia Venta Libre Thiazides Diuretics Buy Canadian Pharm [url=http://accutane.mdsmeds.com/accutane-cost.php]Accutane Cost[/url] Viagra Online Without Perscription Canada Medicine Synthroid [url=http://bakgol.com]viagra belgique[/url] Prezzo Viagra Farmacia Kamagra Msds [url=http://nolvadex...

  • RobertBigh

    2014-11-19 12:56:51

    Прогоны выполняются по специальной базе. Пример поста Вы видите сейчас: [url=http://supertractor.ru/]www.supertractor.ru[/url] [url=http://efee.ru/]http://efee.ru/[/url] [url=http://mpzmet.ru/]www.mpzmet.ru[/url] [url=http://www.angic.ru/]angic.ru[/url] [url=http://www.getgps.ru/]http://www.getgps.ru/[/url] Также такой прогон очень хорошо вбивает в индекс, лучше Твиттера. Цена 2000 руб. Поробнее обо мне тут http://bit.ly/seosale-maultalk или тут http://bit.ly/seosale-cypr Цена снижена по акции! Для всех клиентов сейчас Цена 50$ * курс = 2300 руб...

  • nzusxqrcaz

    2013-12-16 13:31:49

    cohbemv{bojwlb, kafjaxxfyu , [url=http://www.trkwnawqkd.com/]ernfjlofzg[/url], http://www.zvozkamyat.com/ kafjaxxfyu...

  • fplcckTN

    2013-06-17 03:20:29

    706899 toms shoes outlet 894946 http://vcuregistry.org/tomsshoes.html toms shoes...